АВТОМОБІЛІСТ

Лежачий поліцейський - це штучна нерівність (височина над дорогою), яка змушує водія знизити швидкість на небезпечних ділянках дороги, або перед деякими об'єктами (наприклад, перед пішохідними переходами, житловими зонами, школами, лікарнями, дитячими садами, військовими об'єктами і т

"Лежачий поліцейський" - це штучна нерівність (височина над дорогою), яка змушує водія знизити швидкість на небезпечних ділянках дороги, або перед деякими об'єктами (наприклад, перед пішохідними переходами, житловими зонами, школами, лікарнями, дитячими садами, військовими об'єктами і т.д .). Позначаються вони знаком "лежачий поліцейський".

Використання цих пристроїв широко поширене у всьому світі, і найбільш часто вони зустрічаються там, де швидкості руху автомобіля по законодавству вимагає зниження швидкості, як правило, 40 км / год, або від 8 до 16 км / год (на автостоянках).

Водії, щоб не пошкодити деякі вузли автомобіля, які можуть пошкодитися при зіткненні на високій швидкості з "лежачим поліцейським", як то: кермові тяги, стійки, шарніри, підшипники, змушені знижувати швидкість перед препятсвие.

"Лежачі поліцейські" зазвичай виготовляються з пластика, використаних шин (вулканізованої гуми, асфальту, бетону, переробленого металу і т.д. Виготовлені з бетону або асфальту вони більш довговічні і міцні, але в цьому випадку дуже важко при виготовленні витримати правильну форму і розміри . Сучасні ж моделі можуть бути обладнані системою противообледенения. Купити таку продукцію можна здесть - http://pkmegapolis.ru/catalog/lezhachij-policzejskij . А взагалі, остерігайтеся підробок. Адже багато "лежачі поліцейські" виконані без урахування вимог до цих штучним нерівностей (наприклад, занадто великий або має гострий кут), а тому становлять небезпеку для автомобілістів, особливо якщо у автомобілів низький кліренс. У Росії вони регламентовані ГОСТ Р 52605-2006.

Габарити штучної нерівності залежать від максимальної дозволеної швидкості руху. Стандартом передбачено нанесення розмітки, встановлення знаків відповідно до ГОСТ Р 52289, ГОСТ Р 52290 і ГОСТ Р 51256. Для забезпечення видимості в темний час доби на поверхню штучної нерівності повинні бути нанесені світлоповертаючі елементи. Установка лежачих поліцейських дозволена тільки на ділянках доріг з штучним освітленням і забезпеченим водовідведенням з проїжджої частини дороги.

Іноді замість справжніх лежачих поліцейський застосовуються 3D-малюнки на плоскій поверхні, що створюють візуальне відчуття наявності нерівності.

Іноді замість справжніх лежачих поліцейський застосовуються 3D-малюнки на плоскій поверхні, що створюють візуальне відчуття наявності нерівності

І все ж у "лежачих поліцейських" є і недоліки, а саме:

  • збільшення шуму дорожнього руху, особливо при проїзді через ці височини вантажних автомобілів;
  • відволікають увагу водіїв від інших можливих небезпек;
  • при русі на низькій передачі збільшується забруднення повітря, так як при цьому витрачається більше палива;
  • при ударах на перешкоду, яким є "лежачий поліцейський" є ймовірність посилити хронічні болі в спині водія або його пасажирів